Underbar hjälp

Lite sommarväder och sol gör verkligen susen för energin, som annars lyser med sin frånvaro när vädret är grått och trist. Men idag har vi hunnit med en hel del här hemma. Mina föräldrar var här hela dagen och hjälpte oss med lite olika saker. Pappa och Andreas byggde på Felicias lekstuga så nu är det inte så jätte mycket kvar på den =) Skulle vara så himla roligt att ha den klar när hon kommer hem, vilken överraskning det skulle vara för henne! Jag har börjat skrapa fönster på garaget så det hjälpte mamma mig med och sen gick pappa fram med röjsågen på gården. Innan vi satte punkt för kvällen så grävde A upp en massa rötter där vi ifjol tog bort en JÄTTE buske så nu ska vi göra ordning och så gräs där. Men är såå tacksam för all hjälp vi får av er mina UNDERBARA föräldrar, vi uppskattar det verkligen!

Valter han har hängt med i vagnen och varit en väldigt snäll liten kille, men hungrig har han varit idag... känns som det är en grop i soffan där för jag har suttit och ammat där så mycket idag.

 
Skatten med favoritmorfar tidigare i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0