En huligan är född =)

 
Inte riktigt men lilla skroten går fram här hemma med sin gåstol så det bara smäller i skåpluckorna, har inte riktigt lärt sig att backa och vända än så när det tar stopp så skriker han rakt ut så trumhinnorna håller på att spricka. Enda gången han inte skriker är när han kommer fram till vårt sideboard i köket där jag har en "hyllamedreklamochskräpsomjagborderensatförlängesedan" och där älskar han att riva ner allt på golvet. Tack för det sa mamman och fick en spark i baken, behöver jag säga att det inte ligger ett enda papper där nu ;)
 
Idag har vi bara varit hemma, riktigt tråkigt grått och regnigt väder ute så det passade jättebra. Jag är fortfarande lite krasslig med hostan från hell som bara river i bröstet och gör ont ända bak i ryggen, hållt i sig alldeles för länge nu så jag hoppas det vänder snart. Jag har ändå lyckats varit rätt effektiv idag... har ritat och spelat spel med Felicia, städat, tvättat flera maskiner, strykt undan lite tvätt, börjat sätta upp lite adventsstjärnor och Felicia fick även klä sin lilla gran som hon har på sitt rum. Ohh jag älskar skenet från stjärnorna, tända ljus, lukten av glögg och julmusik i bakgrunden... snälla snön kom till advent =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0