Godmorgon onsdag!

Här vaknade vi upp till ett liiite vitt på backen och någon minusgrad ute, och de verkar ju faktiskt som det ska snöa i helgen och vi kommer få en vit första advent, vore väl helt underbart =) Natten har varit helt ok med tanke på att Valter är lite hängig, han hade inte lika mycket feber idag men är rätt så snuvig. Själv känner jag mig faktiskt bättre och har inte hostat alls lika mycket under natten och morgonen så det kanske äntligen är påväg att vända. Fick tråkigt nog ställa in både mitt steppass igår och mamma/barn idag men kroppen sa helt enkelt ifrån. Nu ska jag stryka lite julgardiner och sätta upp adventsljusstaken i köket, snart så är det klart för advent.
 
Tisdag igår och då brukar vi oftast hämta Engla på fritids till Felicias stora lycka och det finns inga som kan skratta så mycket som ni två tillsammans =) Och på fredag väntar sleepover, första gången Felicia har en kompis som sover över, det är stort! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0