Hipp hipp hurraaaa

 
 
Klart man måste få paket när man fyller ett halvår =)
 
Idag fyller världens finaste lilla Valter sex månader, det har redan gått ett halvår.... Ett halvår sen jag fick den finaste morsdagspresent jag bara kunnat drömma om. Så liten och så självklar, känns som tiden gått så fort men ändå är han en så självklar del av vår familj ♥
 
Annars har vi idag varit på mamma/barn träff på förmiddan men vi borde nog ha stannat hemma för jag känner mig fortfarande krasslig och när vi kom hem visade det sig att Valter hade 39 graders feber =( Han är något gnälligare och ynkligare än vanligt men han är ändå tapper vår lille kämpe och skrattar rätt mycket ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0