Trött och effektiv?

Här har vi haft en ledsen Valter som varit vaken massa gånger inatt och bara legat hos mamma och småäta, jag testade att ge han gröt igårkväll med förhoppning om att han skulle hålla sig mätt längre men han fick bara ont i magen istället. Ändå har han ätit mer och mer gröt nu under drygt en månad så jag trodde inte det skulle vara någon fara =( Så idag känner jag mig sådär härligt överkörd och är grymt trött men det är bara att bita ihop för jag har MASSOR att göra idag. Planen är att vara supereffektiv idag, vi får väl se om jag klarar av det med så lite sömn?!
 
Har tänkt hinna städa, göra klart till advent, baka, fixa klart julklappskalendern till Felicia, laga mat och annat fix för imorgon ska vi ha 40-års kalas i huset. Andreas är borta nästa helg då han fyller så därför öppnar vi dörrarna imorgon istället ;)
 
 
Denna ska få gå varm idag är planen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Stenberg

Anna du är en riktig supermum! Hoppas du får vila lite sen.
Trevlig helg/Anna

2012-11-30 @ 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0