Och där var snön borta...

Här har det varit regn och tråkigt väder precis hela dagen, och snön som kom i helgen och igår är helt borta. Ganska skönt egentligen för riktigt än vill jag inte ha någon snö. Igår hade vi sån tur att Engla ville vara här hela dagen då fritids var stängt och hon och Felicia kunde till och med bygga varsin snögubbe, men idag är det inte mycket kvar av dom =)
 
Idag var Felicia på förskolan och jag och Valter var på mamma/barn träff på fm, efter detta mötte vi upp A för att gå och äta lunch tillsammans. Sen har jag varit och tränat inför mitt nya pass som jag börjar med till helgen och kvällen avslutades med en mysig tacomiddag. Nu sover båda barnen (och nästan jag) men jag ska försöka orka ta rätt på lite tvätt och annat pyssel innan jag ger upp för idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0