Syskonkärlek

Idag har Felicia varit mycket piggare så vi åkte på förskolan imorse för att vara med på fotograferingen, sen åkte vi dock hem så hon fick vara hemma en feberfri dag =) Hon träffade på en kompis på förskolan som följde med oss hem och var här fram till eftermiddagen, lycka för skatten. Dom lekte i snön, tittade på film, vi spelade spel och jag bakade muffins med dom =)
 
Själv har jag annars varit sjukt trött idag (igen) förstår inte när man ska få känna sig pigg igen... Men jag har iaf storstädat vårt sovrum, bäddat rent i sängarna, plockat lite och nu ska jag ta tag i en stooor strykhög. Andreas han är och jobbar ikväll igen, börjar tycka att det är fruktansvärt tråkigt att han måste vara borta tre kvällar varje vecka med tanke på att han även jobbar på dagarna och är borta ganska många helger =(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0