Jag vänder blad...

Det har ju varit en hel del strul med min blogg, jag tappade tidigare flera år av inlägg och blogg.se har försökt hjälpa mig med detta, och det visade sig tillslut att det fanns dubletter av min blogg och därför hade något blivit fel... Jag blev därför ombedd att komma på ett nytt namn till min blogg för annars kunde jag inte få tillbaka mina inlägg. Nu verkar det som att dom inläggen då kom till min gamla blogg och till den här nya så följde dom inte med så teknikstrulet verkar fortsätta, vi får se vad som händer.... inte verkar jag kunna länka från den gamla hit heller men vi får se vad som händer.
 
Att byta namn på bloggen hade jag redan haft mina funderingar på, "feliciasmamma" kändes inte helt rätt längre, jag är ju så mycket mer än så även om jag fortfarande också är hennes mamma =) Men feliciasmamma döpte jag min blogg till när det var de mitt liv endast kretsade kring, när det var endast jag och Felicia genom vått och torrt och den bloggen har faktiskt hjälpt mig genom mycket och i den finns mycket skrivet som jag tar med mig. Men nu har jag vänt blad i mitt liv eller det gjorde jag faktiskt för ett bra tag sen nu, det var när jag träffade A, då landade jag igen och insåg att det är här jag ska vara, det är med honom jag vill leva mitt liv. Jag älskar vår lilla familj och mitt liv nu och jag uppskattar verkligen varje dag för vad den för med sig så det känns på något sätt helt rätt att "starta om" den här bloggen med ett nytt namn =) 
 
Många undrar nog varför jag i herrans namn har valt Seminariet12... det är så enkelt som att det är fastighetsbeteckningen på vårt hus och det är ju där vi delar vår vardag som jag ändå låtit den här bloggen handla mest om =) 
 
Kram Anna
 
 
Without you there would be no we
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja mycket har förändrat sig om man bortser från att du åter igen valt att namnge bloggen på ett sätt som är ytterst nutidsorienterat.

2012-09-23 @ 22:42:52
Postat av: Johanna

Fina ord!

2012-09-23 @ 22:49:29
Postat av: Andreas

<3

2012-09-24 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0