Trött, förkyld och huvudvärk

Jag har fått en envis förkylning, den vill inte ge med sig, sitter liksom i bihålorna på mig och ger mig huvudvärk. Jag är ofantligt trött också, Valter är ett litet matvrak vill liksom äta några gånger på natten, han somnar om jättefort efter men det är rätt tärande med avbruten sömn varje natt. Jag försökte ikväll att komplettera med lite ersättning efter amningen, tänkte att det kanske kunde hjälpa honom att sova lite längre på natten.... han tittade på mig som jag var dum i huvudet, vägrade ta flaskan. Jahopp. 
 
Andreas är borta väldigt mycket nu också, tre kvällar i veckan är dom och tränar i Sundsvall plus att han är borta en hel del helger på tävlingar, men det går bra, jag har två väldigt lättsamma barn, men just idag är jag jätte, jätte trött. Tror lite bottnar i att pappa blev sjuk igår också, ligger på sjukhus nu, så det är väl lite spänning kring det också.
 
Men imorgon ska jag vara pigg igen, då ska jag köra pass igen på Golds, såå roligt. Jag har börjat instruera förälder & barn pass där och det var några underbara mammor där och stöttade mig min första gång förra veckan. Jag är en rookie på detta, men jag ska lära mig och försöka ta till mig alla tips och trix så jag kan utvecklas för det här var kul =)
 
 
 
Jag bjuder på en bildkavalkad på min lilla matglada, nöjda tjockis <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hur är d med Tomas? Hoppas inget allvarligT?
Vilken söting ni har!!

2012-09-25 @ 22:27:13
URL: http://www.famaltin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0