Lördag och Valters dag

Här började vi dagen med god lördagsfrukost, finns det nått bättre?! Sen åkte vi och tittade på stora skatten som hade två fotbollsmatcher idag, tyvärr blev det förlust i båda,men men så kan det vara ibland. Efter fotbollen gick vi ner på stan en sväng för att hitta något nytt till mig, och fick med mig en grå lång kjol hem. Sen blev det en påse med lite nytt till Valter blev det också, men har man namnsdag måste man ju få lite nytt ;)
 
Ikväll vankas det kräftskiva med fina vänner så strax måste locktången värmas och naglarna få lite färg och jag måste bestämma vad jag ska ha på mig!
 
 
 
Stora skatten är nu kittad för gympa på skolan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0