Det närmar sig

Här hemma startade den här dagen strax efter kl sex imorse, ganska ovanligt faktiskt att Valter vaknar så tidigt så det känns som dagen varit väldigt lång =) Idag har vi gjort lite ärenden och mest hängt hemma och julstökat lite, det är ju inte många dagar kvar till julafton men jag tycker fortfarande jag saknar den riktiga julstämningen så gör jag gör allt jag kan för att locka fram den. Har småpysslat med lite projekt här hemma och bakat lite julgodis.
 
Nu är middagen precis intagen, här blev det hemgjord pizza och ett glas rött. Så enkelt men så gott ibland =) Men nu ska jag faktiskt göra lite mer julgodis, men allra först Julkalendern!
 
 
Skumtomtefudge förbereds
 
 
 
Väldigt goda och väldigt enkla =)
 
 
 
I veckan när jag och Felicia var hemma bakade vi saffransskorpor med tranbär och vit choklad, helt klart godaste skorpor jag ätit
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0