Julmust och skumtomtar

Den här veckan har gått i rasande tempo och jag har verkligen inte varit på topp, kännt mig trött och hängig och trodde att nu var det min tur att bli sjuk. Men jag tror jag lyckades sova bort det och nu känns det bättre. Valters vattkoppor var falskt alarm för det blev inte något mera av hans utslag mer än att dom är fortfarande kvar, men det blev inga blåsor så jag har ingen aning vad de är för prickar?! Någon som har något förslag...?
 
Den här veckan har annars varit riktigt lyxig då jag fått haft Andreas hemma ända tills idag, men idag gav dom sig iväg igen för att spela Elitserien så i helgen är det jag och Valter som hänger igen. Idag har det annars blivit lite shopping, både julklappar och lite saker hem så nu ska jag njuta en liten stund i soffan med skumtomtar och julmust sen blir det lite fix innan jag lägger mig =)
 
 
En liten en och ny kruka har fått plats på matbordet
 
Lite nya kläder till Felicia som jag klickat hem från PompdeLux
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0