Stängt pga sjukdom

Ja usch och fy vilken sjukstuga vi har haft här under lång tid nu, sist ut nu var magsjukan som kom och slog till här hemma. Alla har haft den utom jag nu.... så jag bara väntar och väntar, jag åker i princip alltid dit så det är nog bara att förbereda sig. Har jag inte fått den på fredag så borde jag kanske kunna andas ut..
 
Törs knappt säga (skriva) att just nu är alla pigga men Felicia och jag är hemma eftersom man ska vara hemma 48 h efter så det positiva var att jag fick två extra mysdagar med henne innan hon åker iväg till sin pappa för att fira jul, så igår spelade vi spel, pysslade, byggde pärlplattor och idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på än =)
 
I söndags hade vi planerat att fira Lilla Julafton tillsammans eftersom F inte är här på jul och dom åren gör vi alltid det, tyvärr blev det inte riktigt som vi tänkt oss eftersom magsjukan kom. Mitt hjärta höll på att gå sönder när tårarna bara sprutade på henne då hon insåg att så blev det inte... Men som tur var så har hon världens bästa mormor & morfar så dom kom ändå, så en liten skara blev vi som firade så gott vi kunde så får vi ta en till efter jul. Men skatten var så nöjd på kvällen med alla klappar och hur dagen blev så kändes det lite lättare för mig ♥
 
Jobbigt att sätta såna krav på sig själv att det ska bli så perfekt för att hon inte är här på "riktiga jul", och när hon blir så ledsen så blir det ännu jobbigare. Dom här jularna är nog jobbiga ändå, kommer aldrig vänja mig vid det tror jag, vet inte ens om jag vill det?! Det kommer alltid vara något som saknas på julafton, blir liksom inte samma sak.
 
Men nu ska jag kramas och pussas på hon lite extra eftersom hon sen ska vara borta en vecka ♥
 
 
Vi fick besök av jultomten till Felicias stora lycka men med viss tvekan från Valter =)
 
 
 
 
En smutsig liten kille som precis fått smaka sin första chokladtomte ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0