Att vara ledig

Även den här veckan har fick jag bonusen att F inte åkte något till sin pappa så vi fick en ledig fredag ihop även den här veckan. Så mysigt att inte skynda iväg till förskolan och bara vara tillsammans på förmiddagen, det märks att F verkligen njuter... chillar i soffan och riktigt slappar =)
 
Så status just nu är att V sover, F chillar i soffan och jag plockar undan och diskar =) Ska iväg på lite ärenden på eftermiddagen, köpa lite gott till fredagsmyset =) Även en ny dörrmatta till hallen måste införskaffas, vi måste köpa en större... vi har trägolv i hallen och det blir alldeles förstört nu när man drar in vagnen med massa snö och dessutom så ryms det bara en person samtidigt innanför dörren om man ska hålla sig på mattan, går inte längre!
 
 
Felicia är en riktig periodare då det gäller att äta, hon har ju alltig varit rätt "tunn" och inte speciellt stor i maten. Ibland har man en klump i magen av oro för att hon äter så himla lite, men ibland kommer perioder då hon bara äter och äter och äter. Jag ÄLSKAR dom perioderna, hon behöver verkligen äta upp sig lite =) Just nu har hon en sån period, hon är hungrig konstant och jag tror hon fått cravings på Smoothie och Galiamelon =)
 
 
Både F och V fick lite nya kläder av mamma och pappa häromdagen, en tunika till Felicia och en ny onepiece till Valter då han växt ur sin gamla =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0