Klar för dagen

Nu har suttit med lite bröllopsfix och även fått hjälp göra inbjudningarna till Felicias kalas... dom blev verkligen fina, bästa Lina hon kan hon =) Skattens leende sträckte sig från öra till öra när hon såg dom, hon blev super nöjd! =) 
 
By the way... det blev ju inget "ta mått för bröllopsklänning" när vi åkte till Lyckliga Gatan sist för helt plötsligt fanns den bara där, klänningen jag vill ha =) Lite små ändringar ska göras på den men det kändes verkligen som det var "the one", en sån som jag sagt att jag ville ha helt enkelt. Även Felicias klänning är klar och bokad nu så det börjar bli fler och fler "check", det känns skönt =) Bara Andreas och Valter som är kvar men jag är inte orolig, vilken service det är på denna butik, dom fixar allt! =)
 
Nu ska jag bara plocka undan lite från dagen innan jag gör kväll och kryper ner i sängen.
 
 
Felicia och Oskar ♥
 
 
Världens bästa storasyster leker med lillebror på hans rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0