Mer än man kan önska sig

Vi har verkligen haft en toppen helg här hemma, somnade igår kväll verkligen glad men trött och otroligt nöjd med helgen. På lördag kom min mamma och pappa för att vara med Valter över dagen och jag, Felicia och Andreas åkte iväg på Paradiset. Det blev en helt fantastisk dag och vi badade, och badade och badade... vet inte hur många gånger vi åkte vattenrutschkana, Felicia var helt galen =) Det var tre trötta som satte sig i bilen hem men när vi väl kom hem så var det bara snabbt in för att pussa lite på V och lämna även Felicia till mamma och pappa för på kvällen var vi inbjuden till invigningen av Härnösand Arena, eller Andreas var inbjuden... jag var en såndär "plus en" ;) A skulle uppvaktas för sina framgångar inom curlingen tillsammans med ett gäng andra curlare =) Men vi hade en jätte trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap, men jag var toktrött när vi ramlade in hemma lite senare.
 
Söndag vaknade vi upp till ett underbart väder, kändes nästan som hoppade till mars helt plötsligt. Vi var ute och promenerade, åkte spark, köpte lunch som vi tog med oss till pulkbacken och sen blev det en eftermiddag i pulkbacken. Valter har tyvärr varit lite hängig under helgen eller han har bara inte velat äta nästan någonting och helt enkelt inte varit riktigt lika mycket huligan som vanligt, men nu verkar det ha blivit bättre och igår åt han äntligen lite middag igen. A och jag avslutade sedan helgen med att sitta och pyssla med lite bröllopsfix och dricka ett glas rött... ett alldeles perfekt avslut på helgen ♥ (Sen att jag slog ut mitt glas så det var glassplitter över hela golvet, massa vin över golv, väggar, gardiner... det glömmer vi bort ;) )
 
Nu ska jag ägna förmiddagen åt att vika lite tvätt, plocka lite disk och dammsuga och sen ska vi göra ett besök på öppna förskolan på kyrkis på eftermiddagen!
 
 
 
Jag är så otroligt lycklig som har min familj ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0