Crapnight!

Jaa så gjorde han en djupdykning igen, en riktig jävla skitnatt var det här från Valters sida.... ville inte sova, var jätte oroligt, nått störde honom, önskar dom små liven kunde prata så man kunde hjälpa dom. Jag önskar också att jag hela natten kunde tycka synd om honom, alltså de gör jag, men små stunder där emellan är jag så trött så jag blir så irriterad på han för att han inte sover. Men efter det är det som det dåliga samvetet slår mig rätt i magen och jag tänker att det är ju inte så lätt när man är liten... men det är inte så lätt när man behöver sova heller. Men nu har jag hinkat några koppar kaffe här, blir min överlevnad idag. Stora grynet är på förskolan men jag ska strax hämta henne igen för vi ska på återkontroll med hennes öra skulle jag inte alls tydligen, dom ringde och boka om tiden till lite längre fram, sen ska hon tillbaka till förskolan för bara några timmar och sen tror jag vi inleder lillördagsmys här hemma, känns helt rätt idag.
 
Nu ska jag ta min sista kopp och slösurfa på lite inspiration.... Trendenser har stylat Ellos vårmode, mycket fint, smutsiga pasteller, perfekt mig som vill ha lite nya kuddar till soffan i vardagsrummet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0