Lugnet är slut...

Jamen lite piggare har jag nog varit idag, fick kanske inte sova så mycket som jag hoppades på men lite mer än vanligt. Imorse åkte A på SM och blir borta till på söndag så jag och kidsen är själv nu...

Idag har det gått non-stop, började dagen med mammaträff här hemma, efter dem iväg och hämta Felicia på förskolan. Sen direkt på BVC för V skulle till tandhygienisten och efter de var de snart dags för middag och sen blev det lite lek och sist nattning.... Ska strax lägga mig jag med, behöver sömn..och träning och vitaminer, behöver ta hand om mig själv bättre känner jag.

V har nu börjat resa sig mot saker, inte på fötter än utan reser sig på knä så ni förstår ju hur mycket man kan släppa honom nu, phu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0