Många var det...

Jag hade ju hunnit med att ta en hel del bilder under den här tiden och har inte ens hunnit gå igenom alla än...så jag får helt enkelt ta och dela upp det lite. Så jag börjar med att visa er bilder från vår julafton som vi för första gången firade här hemma hos oss, och det var verkligen jätte mysigt att få vara hemma. Den började dock lite olyckligt med att Felicia fick öroninflammation kvällen innan och natten mot julafton så gick det hål på hennes trumhinna, så vi hann med ett besök på jouren på julafton och fick med oss penicillin hem. Men annars blev vår julafton alldeles perfekt och båda barnen och vi fick massa fina julklappar.
 
 
Felicia hjälper tomten att läsa...
 
 
Klart tomten ska få en kram... han fick även en puss på kinden under misteln men det hann jag inte fånga på bild =)
 
 
Lillskruttens första julafton, någon tomte fick han aldrig träffa för då sov han så gott, men det kanske var lika bra ;) Här är han med mormor ♥
 
 
Och här med morfar ♥
 
 
Mycket paket blev det...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0