Mohahaha

Jag får höra så mycket roligt från Felicia, så mycket kloka saker, så många bra resonemang men så mycket galet och roligt också, kan inte förstå att hon snart ska fylla 6 år min lilla fina...
 
Idag började hon morgonen med att dra upp Magnus Uggla på hög volym och ställde sig och tokdansade i vardagsrummet... hon kommer sen och säger
"Mamma, vet du varför jag dansar så mycket?... Nej, säger jag. Det är för att jag och Engla har bestämt att vi ska bjuda hem lite killar hit också ska vi dansa, äta godis och popcorn. Jahaa, säger jag, nästan som ett Disco =) Jaa fortsätter F, vi ska vara ungefär 5 tjejer och 5 killar och först ska tjerna dansa för killarna och sen ska killarna dansa för tjejerna och efter det ska man välja vem man är kär i... Men eftersom det är jag och E som har bestämt det här så får vi välja två var"
 
Gaaah, förstår ni hur svårt det är att hålla sig för skratt...hon är ju så söt så jag håller på att dö, ska detta problem börja redan nu?! ;D
 
 
Du var ju så liten nyss min skatt ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0