Onsdag!

Jag tycker veckorna rusar fram och jag börjar få panik över hur länge jag faktiskt varit hemma nu, jag hade ju massor jag skulle göra under den här tiden men det är inte mycket av det jag gjort. I lördags hade jag iaf en alldeles underbar dag tillsammans med min stora skatt och min fina Johanna, vi hade bestämt att V skulle få vara med mormor & morfar och sen skulle tjejerna ha en dag alldeles själva. Vi var och provad brudklänningar, lunchade, shoppade och fikade. Felicia fick prova kläder i provhytt och handla för alldels egna pengar =) Kom hem med en massa fint till både mig och barnen... Dock hittade jag ingen klänning som kändes "the one" men jag har börjat förstå ungefär hur jag vill att den ska se ut. Vi var på nyöppnade Lyckliga gatan och det var en fantastisk service så det ska nog ordna sig det här =)
 
Annars är nu Andreas hemma igen, och den här veckan har vi hunnit med att ha mammaträff, spelat spel med Felicia i massor, sett på en hel del shower =) Idag är det riktigt surväder ute så idag blir vi bara hemma, ska damma och dammsuga av lite här hemma tänkte jag.
 
Ha en fin dag!
 
 
Ofta när Felicia ska ha show för oss så åker favvo shortsen från Rockefella på, och nu är outfiten komplett då hon har shoppat en glitter hatt ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja kommer gärna förbi någon dag och lånar lite recept och kopierar :)

2013-01-30 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0