Tulpanens dag

 
Söta söta ♥
 
 
 
Älskade fina stora tjej ♥
 
 
Ja det är ju tydligen det idag, hade tänkt att promenera ner på stan och skaffa mig en stor bukett men på förmiddagen när Felicia var på förskolan så kom jag in i ett riktigt flow och rensade och plockade. Resten av dagen sprang förbi och sen var det dags för föräldrautbildning så jag hann inte med några blommor idag. Gjorde inte så mycket då det ändå är halvkaos här hemma så det får bli en fin bukett till helgen. Tv-bänken är nu snart klar och idag fick vår tv flytta upp på väggen istället för att stå på bänken och jag tror det kommer bli riktigt bra när det är klart.
 
Båda kidsen sover och A är på möte så jag har landat en liten stund i soffan men nu ska jag rycka upp mig och plocka undan från dagen och ta rätt på lite tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0