Fru Prytz här

 
 
Jag är tillbaka =) 
Med nytt namn och lite mer tid, tyvärr så fanns räckte inte tiden riktigt till där på slutet inför bröllopet och prioriteringen var ganska klar. Men... vi hade en helt fantastisk dag som blev mer än jag någonsin hade kunnat önska. Alla fantastiska vänner och familj som kom för vår skulle och firade dagen tillsammans med oss, magiskt! Vi har även hunnit med att vara iväg på bröllopsresa, till Side, bara jag och min man på tu man hand. Såå lyxigt med lite egentid, sol, bad, vila, äta och dricka gott och framför allt, komma ner i varv och landa i allt. Vi kom hem fyllda med energi för att ta tag i vardagen igen, men vara duktiga på att sätta lite guldkant på den =) Nu är det helt underbart att vara hemma igen, som vi längtade, vill bara pussa och krama på den lilla skatten hela tiden. 
 
Stora skatten är hos sin pappa för två låånga sommarveckor, men snart är dom gjord, tycker inte om dom, två jobbigaste veckorna på året, men så är livet. Min fina stora skatt, det bubblar av längtan i mig och imorgon ska vi åka och hälsa på henne en sväng, klarar mig inte ända till på söndag, jag måste få en liten dos innan. Så glad att vi kan göra så, att en sån situation som är så tråkig är löst på ett sånt bra sätt. Tycker många ska se på oss, se hur bra det faktiskt kan bli, vi kan umgås alla och är väldigt bra vänner. Är stolt över oss, mig och Felicias pappa, och dom som vi delar vårt liv med för att vi gör det så bra för F ♥
 
Men tillbaka till bröllopet =) Jag ska försöka nu dag för dag och berätta lite om bröllopet, dela upp dagen lite, ge lite tips och idéer och visa massa bilder. För om ni bara visste vilka fina bilder vi fått från vår duktiga fotograf Marie, är så himla glad att hon var med oss hela dagen, bilder som vi har som ett minne för livet =)
 
Men nu ska jag ta och göra mig fin för vi ska iväg till våra fina vänner och äta middag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0