14 dagar... 2 veckor...

Jaaa exakt om två veckor, då är vi gifta vid det här laget, tänk vad galet.... men underbart =) Nedräkningen har verkligen börjat och när jag tänker på det så blir jag alldeles pirrig ;) Har varit så nervös för mina blommor till den dagen eftersom det strulade lite med blomaffären men igår fick jag kontakt med hon som ska göra blommorna och allt var heelt under kontroll... behöver jag säga att en sten föll.
 
Just nu är det festhäftet som tar upp vår tid, det är prioriterat just nu, får se vad som kommer sen på listan... att skriva en liten beskrivning om 100 personer det tar lite tid, eller ganska mycket tid märkte vi..
 
 
Min älskade familj på midsommar för ett år sedan ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0