Bröllopsdetaljer

Idag började vi dagen med ett litet försenat 1-års kalas tillsammans med vår mammagrupp, dock åkte inte kameran fram en enda gång... vet inte riktigt vad jag tänkte med. Lilla V fick så mycket fina presenter och vi mammor fick umgås och fika. Tråkigt väder med regn och blåst har vi haft idag så vi har mest hängt inne idag, en kvällsprommis fick jag till men mycket mer träning än så blir det inte idag då jag kände igår att kroppen inte är riktigt kry än.
 
Nu har jag återigen satt mig ner för att beställa hem lite mer bröllopsdekorationer och annat till festen, mycket detaljer som ska sättas nu i sista stund. Jag tänker mig mycket dekorationer i form av pom poms, ballonger, vimplar men ändå ganska stilrent och enkelt, hoppas det blir som jag tänkt mig =) Vårt bröllop kommer ha temafärgerna rosa, silver och vitt som vi började med redan vid vår inbjudan, ska visa bild på den någon dag. Men nu ska vi testa en flaska bubbel igen, det är den sista sen tar vi beslut om vilken vi ska ha!
 
Har precis hittat en alldeles underbar bröllopssida, Snippet and Ink som har fantastiska Inspiration boards där man kan fastna i flera timmar...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Gnetis

Vad spännande det ska bli att få se vad man får i sin goodiebag ;D

2013-06-05 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0