Bröllopsfrisyrer

Nu kan jag sätta check på både fotograf, frisyr och vem som ska sminka mig och det känns väldigt skönt. Klänningen har jag ju hittat också nu så det som är kvar till mig är nu underkläder, skor och accessoarer.... först på tur är underkläder eftersom klänningen måste sys in lite så det ska vi göra så fort jag hittat något att ha under =) Har surfat runt på frisyrer jättemycket och sparat dom jag tycker om i min "inspirationsmapp" på datorn, finns ju så otroligt många som är fina så det är inte lätt att välja... På bloggen Fråga frisören & makeup artisten finns det otroligt mycket tips och inspiration för den som vill ha det =) 
 
Här får ni lite inspiration på bröllopsfrisyrer som jag tycker är fina 
 
 
 
 
 
Alla bilder är lånad från bloggen Fråga frisören & makeup artisten

Kommentarer
Postat av: Emma K

Snygga!
Gillar andra och sista mest :) fast Alla var grymt vackra!

2013-03-16 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0