Godmorgon soliga onsdag

Underbara vinterdag, idag skulle vi verkligen ha varit i backen och åkt... typiskt att vi har en hel del annat planerat, men men så är det ibland. Har en riktigt skön träningsvärk i hela kroppen, kände lite smått igår efter tre timmars slalomåkande dagen innan och igår hade jag mitt Step Intervall pass och utmanade mig själv lite så idag känns det i hela kroppen, skönt!! Har ju ingått en "pakt" med Erika och Emma att efter vårt kalasande till veckan så ska jag inte äta något godis, snacks, kakor eller dricka läsk förrän i slutet på maj, nu jäklar ska jag bli snygg =) 
 
Men nu ska vi skynda oss iväg och träffa alla mysiga mammor och bebisar, idag får även stora skatten följa med!!
 
 
 Morgonmys med tv i soffan ♥

Kommentarer
Postat av: Emma K

Ja nu jä*lar kör vi hårt!! :) måndag börjar jag!! Tjohoo

2013-03-06 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0