Jag kan och jag ska

Idag är första dagen på "nya livet", hur många gånger har man inte sagt det?! =) Men från idag och till att börja med till Valters 1-års dag ska jag inte äta varken, godis, fikabröd, snacks eller läsk. Jag ska dessutom fokusera mer på träningen och jag ska bli duktigare på hemmaträning när jag inte tar mig iväg på gymmet. Målet med detta är att jag både känner att min kropp behöver det, jag vill bli mer vältränad, må bättre och såklart till bröllopet känna mig mig otroligt vacker och känna att jag verkligen kämpat för det. Så nu kööör vi!!!!
 
Veckans träning hittills har blivit mitt eget pass igår (Step Intervall 60 min) och idag blev det en ordentlig promenad med vagnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0