Mera vinter...?

 Hej alla fina!
 
Men hallå, vaknade imorse till att det snöade ute..?! Jag vill inte ha mer snö nu, jag vill ha plusgrader, sol och dropp från taken... jag vill ha vår!! Igår hade jag tur och fick lite barnvakt på fm så jag kunde gå till Linda och fixa håret, så nu är jag mycket mörkare igen, härligt =) Bokade även in alla tider inför bröllopet med färgning, klippningar och date inför uppsättningen så det känns skönt att det är på plats. Ska även ta och beställa hindersprövning så det är klart.
 
Idag blir det bara en hemmadag till vi ska hämta F på förskolan, tvätta och städa står på schemat. Har ett gigantiskt tvätt och strykberg =/ Lilla V har blivit otroligt duktig att stå själv dom sista dagarna, kan fånga upp balansen bra om han tappar den också, igår tog han tom två steg framåt!!! Men då skrek mamman så högt så han blev rädd och satte sig ner ;D Tror inte han kommer börja gå riktigt än men det är enormt vilken utveckling det kan bli på bara några dagar =)
 
 
Att leka med dammsugaren är bland det roligaste som finns 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt sjukt vilket drag det är på denna blogg! Man hinner ju knappt med i svängarna!

Svar: Haha, nee jag ber om ursäkt om det... det ska bli bättring, jag lovar ;)
Anna

2013-04-13 @ 09:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0