Rekommenderas!

Jamen ni måste gå och se "Små citroner gula", såå mysig film och jag bara log när jag gick därifrån...precis vad jag behövde :)

Idag byter Golds gym namn till Sportsgym Scandinavia, men allt är sig likt bara lite bättre ;) Så på lunchen idag var jag och sprang 30 min på bandet. Mina mål jag satt upp med vikten går inget bra, jag står bara still så nu måste jag växla upp med både kost och träning, men jag är taggad som tusan!!

Men idag är det fredag och vi ska iväg på AW med min bror och hans Lina :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du ser fräsch ut Anna!!
Tänk om jag hade sett ut sådär efter sex månader ( eller hur gammal är han) ..

Svar: Haha, han är nio månader Emma ;) Men tack ändå! =)
Anna

2013-03-01 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0