Mysigt besök och träning

Idag har vi haft besök av min fina vän Fia med hennes små söta skatter, jag hade inte fått träffa hennes söta lilla Lisen än så det var såå mysigt att dom kom och hälsade på. Dom följde även med och hämtade Felicia på förskolan och Nils gick och höll F i handen hela vägen hem, dom var så söta <3 
 
Eftersom vi har haft underbart väder även idag och VARMT så har vi mest hängt ute mest hela dagen, men man blir väldigt trött av solen och jag är inte den bästa på att dricka så på eftermiddagen kände jag mig väldigt tung i huvudet. Kvällen avslutades iaf med ett g.r.y.m.t Step Intervall pass, alla som var med körde stenhårt så jag var tokslut när jag gick därifrån, underbart!
 
Blev tyvärr inga kort tagna idag då batteriet låg på laddning så jag visar lite kort på min lilla spelevink
 
 
 
 
 
Är alltid som gladast när det är något bus på gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0