Saker faller på plats

I helgen fick jag veta att blomaffären som jag beställt alla blommor till bröllopet ifrån hade begärt sig själv i konkurs, tror ni jag fick lite panik?! Men nu har jag varit och pratat med dom och det kommer ordna sig ändå som tur var och det känns riktigt bra, idag pratade vi även igenom hur jag ville att min bukett skulle se ut och jag tror det kommer bli super =) Men det är mycket svårare än jag trodde med brudbukett, finns ju så mycket som är fint när man börjar surfa runt efter inspiration, men nu har jag nog äntligen bestämt mig ;)
 
Bröllopsskor beställde jag igår också och håll tummarna åt mig att dom hinner komma till imorgon för då ska jag göra sista provningen av min klänning, sen ska den bara kemas och sen är den min, wieee!!!
 
Ikväll ska vi få barnvakt en stund för vi ska nämligen trippa iväg med våra viner som vi provat ut och sen ska vi få provsmaka vår bröllopsmeny, riktigt spännande! =)
 
 
Några av bilderna som ligger i min inspirationsmapp....
 
 
Och ännu några fler... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0