18 månader

 
 
Idag blir vår lilla skatt 1,5 år, stora killen. En litet hjärta med en otrolig vilja och energi, kan inte sitta stilla för länge för då kryper det i kroppen på honom och han måste hitta på något nytt hyss. Jag har fått höra att jag fått han för mina synder, och visst prövar han mitt tålamod lite då och då, men jag måste då gjort något väldigt bra också som hade turen att få denna underbara skatt. Sen han började på förskolan har det börja komma ganska många nya ord och han blir mer och mer duktig på att göra sig förstådd. Och i den där lilla kroppen bor det en riktigt myskille som tycker om att vara nära, kramas och pussas.
 
Mitt hjärta svämmar över när han kommer springandes och ropar "mammaaaa" och bara vill lägga sin kind mot min och så säger han "mmmmmmm" ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0