Hämtar andan

Just nu sitter jag i soffan och hämtar andan lite, V är verkligen inne i en period där det krävs passning hela tiden, han är livsfarlig och klättrar upp på allt. Känns att jag varit hemma själv ett tag nu för man hinner aldrig sätta sig ner och "släppa allt" en liten stund. Men för det mesta går det väldigt bra, men det är klart att allt är enklare när man är två. Idag har jag dessutom inte alls kännt mig på topp, haft jordens huvudvärk och ont i kroppen.
 
Annars så har vi fortsatt med lite julpyssel hemma då Felicia ville spritsa lite pepparkakor med kristyr, den blev dock inget bra alls så måste göra en ny någon annan dag och hoppas på att den blir bättre. Och mitt i allt så hände det, V gick själv till sin potta och sa "kicka" och satte sig och kissade på pottan!!! Riktigt impad mamma måste jag säga ;)
 
Nu ska jag torka golven, diska undan och hänga en tvätt innan jag kryper ner i sängen och säger God Natt!!
 
 
 
 
Det ska vara mycket dekoration på pepparkakorna ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0