Vattkoppor here we go!

I eftermiddag när jag skulle byta blöja på Valter så ser jag lite röda prickar på benet och hinner tänka, vad är det här?! Tills jag lyft nästa ben och dragit upp tröjan på magen, och lite här och där är det små ljust röda upphöjda prickar.... jahapp, jamen varför inte ta allt på en gång, förhoppningsvis slipper vi vara sjuka i jul iaf. Än så länge märks inget på honom, får väl se imorgon vad det utvecklar sig till.
 
Annars har vi idag också bara varit hemma och myst, blir så när det är sjukstuga men idag fick vi sällskap av Felicia som också ville vara hemma, riktigt mysigt! Men dagens bästa var att få ta en låång dusch i lugn och ro, Andreas kom hem inatt och SOM jag längtade efter det =)
 
Hann även in en snabbis på Birsta idag och fick med mig lite smått och gott att pynta med inför advent, har inte riktigt hunnit med mig att pynta än men jag hoppas hinna det imorgon.
 
 
Liten skrutt, du har haft lite otur nu ett tag men nu får det väl vara nog för ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0