3 av 4

Nu är min stora fina skatt hemma igen, äntligen! Lika tomt varje gång hon är borta trots att man är "van" att det är så det är liksom. Den här gången har hon varit väldigt saknad av lillebror och han var och tog hennes hand flera gånger och ville att hon skulle komma och leka med honom ♥
 
Blev middag med mormor och morfar och sen passade vi på att bara mysa och umgås innan det var dags för sängen. Känns även för mig att klockan är omställd för himmel vad trött jag är.
 
Har kännt mig hängig, ont i kroppen och halsen hela dagen så det blev inget pass ikväll och hoppas jag kan sova bort det här. Men har hunnit med en hel del här hemma och min snälla mamma var här och putsade fönster och pappa fixade med sånt som pappor är väldigt bra på, dom är dom bästa!
 
Nu väntar vi bara på den fjärde familjemedlemmen som kommer hem inatt, äntligen!
 
 
Min söta spralliga stora tjej
 
 
I bildarkivet hittar man mycket tok ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0