Att bara vara

Idag har jag tankat, tankat en massa kärlek från den där lilla söta. Vi har haft en så himla mysig dag, vi har bara varit hela dagen. Eftermiddagen spenderade vi hos Hanna & lilla Emma, fantastiskt mysigt, bara hänga, sitta och surra och skratta åt alla söta saker som dom gör... minivarianterna av oss själva ♥
 
Sedan blev det middag på tu man hand för mig och Valter och efter den har vi bara gått omkring här hemma, plockat undan lite, vikt lite tvätt och bara varit.. V lekte mest på sitt rum och jag gjorde mitt, rätt var de var möttes vi i hallen och satte oss på golvet och lekte en stund sen gick var och en på sitt håll igen, tills man plötsligt hörde ett *maamma* och en liten buse kom springades med jordens kram bara för att se så jag fortfarande var där. Mitt i allt ramlade vi ihop i en hög på golvet och busade, sjöng och dansade och det bubblade sånt där härligt skratt som det bara kan göra ur såna små människor.
 
Bästa lördagen på jätte länge, kommer somna alldeles varm i hjärtat.
 
 
Hur söt får man vara?!
 
 
Och de var fler som tyckte det...V har tagit pussarna till en ny nivå ;D
 
 
Jag kan se ganska hård och tuff ut också... spela lite svårfångad liksom...
 
 
 
Min lilla pyjamaskille ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0