Happy halloween

Imorse så lämnade jag en söt liten Pippi Långstrump och världens finaste troll här hemma när jag åkte på jobbet, Valters första maskerad och Felicia skulle fira halloween på fritids. Sen blev det en något stressig dag på jobbet, borta några dagar sen sluta tidigt var ingen bra kombo men det kommer en morgondag också.
 
Här hemma laddade vi upp en stor godisskål så vi var redo för "bus eller godis", kom dock inte så många så då fick vi ju äta upp hela skålen själv... inte så bra ;) Eftersom Felicia åkte till sin pappa idag så ska vi fira lite imorgon istället och hon har önskat att jag har gjort ett spökhus när hon kommer hem... vi får väl se hur jag lyckas med det.
 
 
 
 
 
 
Efter en tuff dag är det mysigt att kramas lite i soffan ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0