Vi är på gång

Två första dagarna av Valters inskolning är nu gjorda, har väl gått ganska bra... han håller väldigt mycket koll på mig och när han fick vara själv en liten stund efter sovning så fick jag komma dit då han blev väldigt ledsen. Men nu är det skiftbyte och Andreas tar över i två dagar så vi hoppas att det rullar på bra.
 
Idag åkte pumpan fram hos oss med efter att Andreas och Felicia tillsammans pysslat och fixat en superfin pumpa. På torsdag har jag även lovat att vi ska göra huset till lite mer "spökhus" och fira lite Halloween =)
 
Men nu ska jag sjunka ner en stund i soffan men jag byter nog till sängen strax för det har inte varit några kanon nätter här sista tiden så jag känner mig lite sliten. Men känner mig nöjd då jag äntligen tog mig ut på en PW ikväll. Måste prioritera lite mer tid åt mig själv, ändring på det nu!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Indra

Åh, jag har också gjort i ordning en pumpa här hemma, men mitt "lock" bara ruttnade och föll ihop. Jag har ingen aning om vad jag gjorde för fel. Hoppas eran klarar sig bättre än min. 😊 Kram/Indra

2013-10-30 @ 21:37:21
URL: http://www.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0