Hemma efter en helg i Trondheim

I helgen har vi varit iväg på en liten minisemester och hälsat på Andreas pappa i Trondheim. Vi hade en jätte mysig helg och vi fick alldeles fantastiskt väder som det även verkat varit hemma =) Resan dit och hem gick alldeles fantastiskt bra vilket var så himla skönt för både jag och A var lite orolig innan då Valter inte alls är så förtjust i att åka bil. Fina Felicia har verkligen varit den finaste storasyster man kan önska under hela resan, hon är så fin mot Valter så jag nästan blir tårgögd ibland och absolut inte för att hon måste utan för att hon själv tycker om det så mycket. Så ikväll lägger jag huvudet på kudden med många fina minnen från en väldigt bra helg med min familj =)
 
 
Tre generationer Prytz =)
 
 
Såå skoj när storasyster busar med mig ♥
 
 
 
På restaurang som snurrade runt så man såg hela Trondheim stad
 
 
 
Fantastisk utsikt varje morgon man vaknade
 
♥ Kram Anna ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0