Att försöka hitta lite rutiner...

Här hemma har vi verkligen sommarlovsrutiner och Valter somnar verkligen på tok för sent på kvällarna, och tar även lång sovmorgon de flesta dagarna. Och det är så klart att det har varit jätte skönt, vi har alla kunnat sova rätt länge och tagit det lugnt och skönt på morgonen... Men nu börjar det bli dags att försöka hitta lite rutiner igen för till veckan börjar allvaret igen och Valter ska skolas in på förskolan. Det blir en ny inskolning för vi har beslutat oss för att byta förskola till V efter sommaren, det blir samma som Felicia gick på. Fördelar och nackdelar har alla förskolor men magkänslan sa detta så nu hoppas vi att det blir bra. Idag fick V inte sova något på dagen med förhoppning om att han skulle somna lite tidigare, blev kanske inte riktigt så tidigt som jag hoppats men det gick åt rätt håll iaf =)
 
Idag har vi annars bara softat hemma och haft besök av min bror och Lina som äntligen hade kommit hem, jag och Felicia hann med en storstädning av lekstugan. Vi till och med torkade golven där så nu luktar det riktigt gott där inne =) Nu ska jag vila kroppen lite i soffan, har så fruktansvärt ont i mina fötter för jag fick helt plötsligt så mycket vätska i kroppen, speciellt i fötterna. Igår kunde jag inte ens köra bilen för vätskan gjorde att jag inte kunde vinkla foten och sätta den på pedalerna, snygg man känner sig =/
 
Fler bilder från vår dag på Furuvik
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0