Freedag!

Sen vardagen började infalla sig här, även om Andreas nu är pappledig, så är det så himla skönt att få tillbaka fredagskänslan. Så mysigt att äta lite godare mat, krypa upp i soffan och slappa lite tillsammans och framförallt veta att imorgon bitti behöver vi inte stressa iväg någonstans och kan sitta och äta god frukost länge tillsammans.
 
Idag lät vi Valter vara hemma med oss och få lite längre helg. Han har ju haft det lite jobbigt och varit ledsen på förskolan i veckan men vi har ändå velat att han får vara där några timmar så han kommer in i det men idag fick han vara hemma vår lilla älskade "korven". Märks att både jag och Andreas sliter med dåligt samvete mot Valter, vi är nog alla lite extra "urlakade" och alla känslor blir extra starka. Det toppades idag med att V snubblade när han skulle gå ner för trappen vid vår ytterdörr och ramlade nedför hela trappen och skrapade ansiktet i asfalten och slog huvudet. Men som tur var gick det ändå bra, men det kändes extra jobbigt just idag... speciellt när V själv efter gick och sa "tackars Valter". Vår lilla älskling.
 
Felicia min stora kloka tjej som förstår sin lillebror som ingen annan, och som börjat ettan!?, helt galet vad hon blivit stor... Kommer hem och berättar vilka ämnen dom haft i skolan idag, vad hon ska ha som läxa nästa vecka och jag hör dom tissla och tassla om pojkar på skolan. Hur kunde det gå så fort =) Idag slutade hon iaf lite tidigare så vi hann med en mysig eftermiddag alla tillsammans innan jag skjutsade henne för en helg hos pappan. Men nu ska jag krypa upp i soffan hos min triss i killar =)
 
Stundvis så kunde dom samsas om vem som skulle ha vilken legobit ;)
 
Storasyster skulle göra fotbad och då ville V såklart göra samma sak ;D
 
Paparazzi Felicia =)
 
Lillebror anpassar sig till situationen och chillar på =)
 
 
 
Vår älskade lilla olyckskorp <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0