Välkommen augusti!

 
 
Så var augusti här och vi har lite sommarlov kvar i den här familjen, jag hoppas vädret håller i sig så vi får fortsätta njuta av fina sommardagar och kvällar och tanka lite inför den mörka hösten. Augusti har mycket att leva upp till efter den fantastiska månad som varit men det som kan toppa det är den här månaden kanske vi får träffa lillebror, eller så blir det nästa månad. Själv tror jag faktiskt på ett augustibarn men vi får väl se =)
 
Idag hoppade vi stranden och har uträttat en massa ärenden istället, Andreas har hunnit måla lite och jag har rensat och städat, en välbehövlig dag. Felicia är hos sin pappa över helgen så imorgon förmiddag ska vi tapetsera hennes nya rum och jag ska sätta mig och kika lite på inredning dit. Men nu är killarna och handlar lite gott till middag ikväll så jag ska hälla upp ett glas alkoholfritt rosévin, sen ska jag ägna lite av min kväll till att slipa på Valters nya säng.
 
Trevlig fredagskväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0