Nu räcker det...


En inte allt för ovanlig syn här på sista tiden, men idag tycker jag mig se en vändning av penicillinet, febern är på väg ner och han har även ätit lite ♥
 
Här hemma råder det VAB, igen... stackars lilla V har verkligen varit sjuk mycket och inte haft många dagar på förskolan efter jul. Men nu är han inne på sin andra penicillin kur så nu hoppas jag verkligen att det vänder för mitt lilla hjärta för nu har han haft många och långa perioder med hög feber.
 
Idag ville även Felicia vara hemma och mysa med oss och det är bara att passa på medans hon fortfarande vill och kan för skolan. Så vi har mest softat i soffan, tagit några korta promenader för att få lite frisk luft och sen har vi pysslat, smält pärlplattepärlor och gjort halsband =)
 
Nu ska jag göra ett litet städryck här och sen ska vi till mina föräldrar på middag. Andreas han är nere i Sthlm över dagen och är med i Aftonbladets OS-studio så den har vi på i bakgrunden här hemma =)
 
 
Vi smälter pärlplatte pärlor
 
 
Som sen blir halsband till kompisar =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga? Hoppas inte det, jag älskar din blogg! Det kärleksfulla sätt du skriver om vardagslivet har fått mig att uppskatta det lilla lite mer :)

Svar: Nee men det blev en lång paus för att hämta igen oss lite och landa i allt som hänt här hemma men nu är jag tillbaka =) Roligt att du uppskattar bloggen!
Anna

2014-03-17 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0