Årets första VAB-dag

 
Liten skatt sitter och tittar på Stadens hjältar, tur att det fungerar både dag som natt nu när det inte alltid är så lätt att sova ♥
 
En veckas vardag var vad vi hann med innan liten blev sjuk, feber, ont i öronen, lite ögoninflammation och förmodligen även ont i halsen. Han gick verkligen all in, den lilla stackaren. På nätterna ligger han och gråter och ropar "aj aj" och imorse sprutade tårarna när han skulle försöka dricka eller äta något. Så på eftermiddan blir det ett besök på Vårdcentralen så får vi hoppas att det vänder. Känner mig lite seg själv här efter flera nätter med halvdålig sömn men jag ska försöka rycka mig i kragen och få lite gjort här hemma. Ute är himlen blå och solen lyser men det är svinkallt så jag tror vi håller oss inne.
 
Men dagens stora händelse att idag har finaste Felicia namnsdag och vi hann fira henne lite snabbt imorse med ett litet paket på sängen och ikväll har hon och jag handbollsträning men efter det ska vi nog fira med lite gott fika =)
 
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0