Rekordsommar!

Vilken sommar vi har, varma soliga dagar avlöser varandra hela tiden och jag har tappat räkningen på hur många dagar i rad vi har varit på stranden. Helt makalöst vilken värme vi haft sista veckan, har varit omöjligt att göra så mycket annat än att åka och bada så man får svalka av sig lite. Jag gruvade mig lite för att vara höggravid under sommaren men det har gått väldigt bra och jag har inte lidit så mycket av värmen, förutom dom sista dagarna när det varit extremt... men det kanske jag hade gjort ändå =) Det som är jobbigast är att vi har så himla varmt inomhus så jag sover extremt dåligt på nätterna och jag längtar verkligen efter att få sova lite bättre.
 
Annars har vi hunnit med att vara iväg på semester på Västkusten, där vi hann med både shopping i Göteborg, Liseberg, Skara sommarland och vara på Tjörn i några dagar. Efter det har vi haft väldigt många stranddagar och nu har stora skatten snart varit hos sin pappa i två hela veckor och nu håller jag på att längta ihjäl mig efter henne. Vi har tänkt att göra om lite här hemma innan lillebrors ankomst och barnen ska byta rum så det rycker i inredningsnerverna på mig men solen och värmen har gjort att det blir inte så himla mycket gjort inne just nu... Men vi hinner väl med det också, Felicias nya tapet kommer till veckan iaf så då kan vi börja göra ordning hennes nya rum.
 
Men nu ska jag sätta mig och sippa på lite Iste, min nya favorit här i sommar =) Felicia och Andreas har dragit igång en bettningstävling angående lillebrors ankomst så imorgon ska jag lägga upp ett inlägg med alla bud som kommit, tid och datum är det satt om någon fortfarande skulle vilja lägga ett bud ;) 3 september är han beräknad att komma!
 
 
Farfars bilar var en stor favorit på Liseberg =)
 
Vi promenerade och tittade på djur i Slottsskogen
 
 
 
 
 
 
Valter har haft sitt första vattenkrig =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2014-08-03 @ 18:51:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: william

gulliga bilder:D
vi har verkligen haft tur med vädret i sommar:D

2014-08-04 @ 08:54:54
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0