Farsdag och sjukling

 
 

Mina fina skatter...alla tre ♥♥♥
 
Söndag kväll och jag känner mig tyvärr inte särskilt utvilad och laddad inför en ny vecka...stackars älskade lilla Valter har fått svinkoppor från hell känns det som. Började i fredagskväll att han fick hur mycket blåsor som helst runt munnen, så fruktansvärt ut när han vaknade på lördag morgon. Kändes jätte hemskt att titta på sitt eget barn och känna att det ser äckligt ut, att inte kunna vara nära som man vill, inte kunna pussas och kramas när han vill =) Andreas tog han till jouren igår och där fick vi en salva men idag så hade det spridit sig till hela kroppen och det var hemskt, han har såå ont och det kliar nått hemskt för han. Så idag blev ett nytt besök på jouren och nu har han fått antibiotika så nu hoppas jag att vi får sova lite bättre i natt allihopa och att det vänder för skatten ♥
 
Annars har vi idag firat farsdag så grattis till alla pappor där ute, själv skulle jag vilja nämna tre personer lite extra. Först min egen pappa, som ställer upp i vått och torrt, han som jag alltid vet finns där vad det än är. Är det någon jag litar på här i livet är det min pappa, han är helt fantastisk och jag är nog ganska dålig på att säga till honom hur mycket han betyder för mig. Och dessutom är han en fantastisk morfar med barnbarn som avgudar honom =)
 
Sen min man, mina barns (inte riktigt alla ;)) pappa. Är så glad att ha dig i mitt liv och att just du är pappa till våra killar. Speciellt efter en sån här helg är jag så glad att jag alltid har dig vid min sida. Som alltid finns där och som alltid ställer upp och gör dom där sakerna som jag tycker är jobbiga och svåra. Du sätter alltid mig och barnen först och det älskar jag dig för ♥
 
Sen har jag faktiskt en till jag vill nämna och det är han som jag har en fantastisk dotter tillsammans med för utan honom skulle jag inte ha henne. Han har sina små egenheter ;) och trots att vi är på skilda håll så tycker jag vi löst detta riktigt bra. Vi har fått en så fantastiskt fin och klok dotter som i veckan kom hem och hade blivit valt till elevrådsrepresentant?! alltså vaddå...vad hände med vår lilla tjej? Men jag är glad att just du är hennes pappa och jag vet att du betyder så mycket för henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0