Godmorgon tisdag!

Myskillen som numer gör morgon kl 05...gäsp säger mamman
 Fina pyjamasen hittade jag på Lindex =)
 
 
Nu börjar vi se ljuset i tunneln här hemma, blev riktig sjukstuga ett par dagar. Även Andreas blev hemma från jobbet och var sjuk. Är väl aldrig lämpligt att bli sjuk men just den här veckan kändes det lite stressande då vi har dop till helgen och lite förberedelser inför det stod på schemat. Men igår hittade jag en klänning till mig själv att ha och ett par byxor till Valter så nu är vi snart kittad och klar =) Programmet till kyrkan kan jag sätta check på, tur vi har finaste Lina =) Även två satser Macarons och daimbiskvier är klara, kan inte skryta och säga att jag är nöjd med utseendet på dom, men dom blev ätbar iaf!
 
Nu laddar jag och Vidar för att åka och ha Mamma/barn pass, härligt start på tisdagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0