En egen dag

 
 

 
Igår kom min stora skatt efter några dagars höstlov med pappan, man tror man ska vänja sig att hon är borta ibland och det är såklart att man gör det på ett sätt men jag saknar henne nått enormt när hon är borta och jag fungerar helt enkelt bättre när hon är här. Så igår passade jag på att krama henne lite extra när hon kom hem ♥
 
Idag har hon höstlov med mormor & morfar, en helt egen dag själv med dom. En dag på äventyrsbadet valde hon så väntan var lång imorse innan dom kom och plockade upp henne =) Själv ska jag ta mina små killar i vagnen och promenera och göra lite ärenden, apoteket och lite halloween fix står på listan ;) och höll jag på att glömma, har ju ett paket att hämta ut också =)
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0