Höstrusk och inspiration

Hej på er!
 
Men fyyy vilket väder vi har idag, riktigt höstrusk är det ute, spöregnar och blåser. Själv sitter jag inne med tända ljus och en kopp te och planerar att inte vara ute speciellt mycket idag ;) Känner mig faktiskt rätt pigg idag för plötsligt händer det och Vidar åt en gång i natt och sov sen resten av natten, tack för det säger mamman!
 
När Vidar kom så fick vi planera om lite vad gällde rummen här hemma och då Felicia själv ville byta till det mindre sovrummet kändes det självklart att göra ordning det till henne och sen får killarna dela på det stora sovrummet. Utanför sovrummen har vi en ganska stor hall också som är lite svår att utnyttja, men där är tanken att göra ordning till en gemensam lekyta/lekrum. Vi behöver nu någon belysning i taket där men inget som hänger ner för det fungerar inte riktigt och jag är inte såå jätte förtjust i plafonder men hittade här ett alternativ =)
 
Den här lampan är från watt & VEKE och skulle bli super där tror jag =)
 
I vårt sovrum har jag länge velat ha en ny taklampa också, är riktigt less på den vi har då den hängt med ett tag. Och nu har jag gått och blivit kär i en lampa, tycker mer och mer om den och den åker upp på min önskelista... i topp =)
 
 
Eos från Vita som du hittar bla hos onödigt snyggt
 
Behöver även köpa lite mer förvaring till killarnas rum så det är lätt att städa och få ordning där inne och jag har fastnat för Rice fina förvaringshus men nu har jag lite svårt att bestämma mig för vilket, vad tycker ni? =)
 
 
Ska dom få en buss?
 
 
Eller ska dom få ett hyreshus?
 
Ha en bra dag!
 
Kramar Anna ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Äääääälskar lampan med fjädrar! Sjukt snygg!! :D <3

2014-10-08 @ 12:25:59
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0